Handelsbetingelser

FRAGT TIL DANMARK

Roomers sender pakker med Postnord eller GLS pakkepost. Du krydser af, om du vil have pakken sendt med omdeling eller uden omdeling. Hvis du ønsker at få pakken sendt til din arbejdsplads eller anden adresse, oplyser du den som leveringsadresse. Du vil modtage besked med pakkens track & trace nummer på din e-mail fra Postnord eller GLS


FRAGT PRISER I DANMARK

50 kr. for ordre op til 499 kr. 

GRATIS for ordre fra 500 kr.

Varer sendes indenfor 1-3 hverdage med Postnord eller GLS.

FRAGT TIL UDLANDET

Roomers sender pakker med Postnord eller GLS pakkepost. Du vil modtage besked med track & trace nummer på din e-mail.


FRAGT PRISER TIL UDLANDET

250 kr. for pakker til EU lande
300 kr. for pakker til Norge og øvrige lande i Europa
275 kr. til øvrige udland
250 kr. til Grønland og Færøerne (skibsfragt)
Varer sendes indenfor 1 - 3 hverdage med PostNord


RETURRET

Hvis du fortryder dit køb, har du 14 dages fuld retur- eller bytteret gældende fra den dag, du modtager varen.

Kunden betaler evt. returfragt. Ved gratis fragt fratrækkes 50 kr. for fragt ved evt. retur.

Ønskes varen returneret, betaler kunden returfragt. Varen pakkes forsvarligt og kopi af følgeseddel eller ordrebekræftelse vedlægges samt oplysning om navn og kontonummer til tilbagebetaling af beløbet. Beløbet vil blive tilbagebetalt, så snart varen er modtaget hos Roomers. Ved ordrer hvor varerne er sendt fragtfrit fratrækkes 50 kr. som dækker nogle af Roomers´s omkostninger til forsendelsesfragt.

Returvarer sendes til:
Roomers
Hestehavegaard
Damvadvej 43
DK - 3660 Stenløse


REKLAMATION - HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN

Er varen beskadiget, eller er der fejl og mangler, når du modtager varen, kan den returneres til Roomers uden omkostninger. Vi vil, såfremt det er muligt, fremsende en ny vare, og hvis det ikke er muligt, tilbagebetaler vi den fulde købesum og evt. omkostninger til fragt.

Dit køb er omfattet af købeloven. Det betyder, at du kan få en mangelfuld vare ombyttet eller repareret. Du kan også få pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig behandling af produktet.

Der er 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Vurdering af fejl og skader vil bero på en konkret vurdering.

Ved reklamationer kontaktes Roomers på info@roomers.dk eller tlf. +45 40 79 50 37


BETALING

Du kan betale med Visa, VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit elle Maestro. Du kan også vælge at betale med mobile pay.

Ønsker du at foretage en kontooverførsel, bedes du sende en e-mail til info@roomers og oplyse hvilke varer, du ønsker at købe samt modtageradresse. Vi reserverer varen og du kan overføre til Roomers´s konto. Så snart vi har modtaget overførslen, sender vi pakken.


FIRMAOPLYSNINGER

Roomers
Hestehavegaard
Damvadvej 43
DK - 3660 Stenløse
Tlf: +45 40 79 50 37
Email: info@roomers.dk
CVR: 15 51 10 36

Roomers er ejet af Petmic ApS
Indehaver: Christina Freiesleben

Kontooplysninger:
Reg. nr. 3001
Kto. nr. 3015025891
IBAN kontonr. DK7430003015025891
SWIFT: dabadkkk


KONTAKT

Roomers kan kontaktes på e-mail info@roomers.dk eller telefon +45 40 79 50 37. Vi vil besvare din henvendelse så hurtigt som muligt.


KØBET TRIN FOR TRIN

1. Ønskede produkter lægges i indkøbskurven. (Der tages forbehold for udsolgte varer og trykfejl).

2. Indkøbskurven kontrolleres.

3. Betalingsmetode vælges. Roomers modtager VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit eller Maestro. Du kan også vælge at betale med Mobile Pay eller kontooverførsel. Alle priser er i DKK og incl. moms. Betalingen bliver først trukket, når varen sendes.

4. Kundeoplysninger udfyldes. For at bestille varen skal du oplyse navn, adresse, telefon nr. og e-mail adresse. Ønsker du levering på en anden adresse, skal du oplyse denne i alternativ leveringsadresse. Dine data vil kun blive brugt i købsøjemed.

5. Du vælger fragtmetode. Med omdeling, uden omdeling eller afhentning.

6. Ordrebekræftelse modtages på e-mail. Du bedes tjekke, at de rigtige varer fremgår af ordrebekræftelsen og at leveringsadressen er korrekt. Du skal gemme ordrebekræftelsen i tilfælde af, at du fortryder købet eller har en reklamation.

Normalt sendes varer indenfor 1-3 hverdage. I forbindelse med ferie og helligdage, kan der gå længere tid før varen sendes. Du vil i så fald få besked om dette, så du kan nå at annullere ordren, hvis du ikke er interesseret i at vente. Når ordren er afsendt fra Roomers, modtager du en e-mail fra Postnord eller GLS med track og trace nummer til din pakke.

Er du ikke hjemme, når pakken leveres, og har du ikke en flexordning, gælder Postnord og GLS regler om afhentning på posthuset. Såfremt du ikke afhenter varen på afhentnings-stedet betragtes det, som at du har fortrudt handlen, og Roomers returnerer det indbetalte beløb fratrukket omkostninger til fragt.

Du er altid velkommen til at kontakte os og skriv endelig, hvis der er noget der haster, eller hvis du vil have varen pakket ind som gave.

Vi gør os umage for at sikre glade og loyale kunder, og vi håber, du bliver tilfreds med at handle hos Roomers.

Med venlig hilsen
Roomers


Christina Freiesleben