Fragt og retur - freight & return policy

Fragt

Roomers sender fragtfrit i Danmark ved køb over 499 kr. (til pakkeshop) - Ved køb under 500 kr. koster fragten 50 kr. Her bestemmer du selv, om du vil have pakken leveret til shop eller med hjemmelevering. Ved gratis fragt, kan du vælge at tilkøbe hjemmelevering for 50 kr.

Når du tjekker ud, har du mulighed for at vælge det afhentningssted, der passer dig bedst.

Roomers indleverer varer så hurtigt som muligt indenfor 1-2 hverdage med GLS eller DAO.

Retur

Der er 14 dages returret, fra kunden modtager pakken. Kunden betaler selv evt. returfragt.

Ved hensyn der kræver længere returret, kan du kontakte Roomers eller notere det i kommentarfeltet, så finder vi en løsning.

Returvarer sendes til:

Roomers
Hestehavegaard
Damvadvej 43
DK - 3660 Stenløse

Refundering vil ske til det kort, der er betalt med, så snart varen er modtaget hos Roomers. 

Varen pakkes forsvarligt og kopi af følgeseddel eller ordrebekræftelse bedes vedlagt.

Returvarer kan også byttes eller afleveres i vores butik.

Butik Roomers & Woodbox
Fredensvej 48
DK - 2920 Charlottenlund

Åbningstider

Torsdag 14-18
Fredag 13-17
Lørdag 11-14

Hvis du ønsker at få pakken sendt til din arbejdsplads eller anden adresse, oplyser du den som leverings-adresse. Ved firmalevering kræver det, at der er nogen på adressen mellem 9 - 17. Du vil få besked om pakkens levering på e-mail og sms fra GLS eller DAO

FREIGHT FOR FOREIGN COUNTRIES

Parcels are shipped with GLS, DAO or PostNord (can be tracked). You will receive a trackingnumber on e-mail.

FREIGHT PRICES FOR EUROPE AND OVERSEAS 

150 DKK for parcels to EU countries
300 DKK for parcels to Norway
275 DKK for countries outside Europe
250 DKK for Greenland and Faroe Island 

Parcel will be send within 1 - 2 working days. Return policy - 14 days.

REKLAMATION - HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN

Er varen beskadiget, eller er der fejl og mangler, når du modtager varen, kan den returneres til Roomers uden omkostninger. Vi vil, såfremt det er muligt, fremsende en ny vare, og hvis det ikke er muligt, tilbagebetaler vi den fulde købesum og evt. omkostninger til fragt.

Dit køb er omfattet af købeloven. Det betyder, at du kan få en mangelfuld vare ombyttet eller repareret. Du kan også få pengene tilbage afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig behandling af produktet.

Der er 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Vurdering af fejl og skader vil bero på en konkret vurdering.

Ved reklamationer kontaktes Roomers på info@roomers.dk eller tlf. +45 40 79 50 37.

BETALING

Du kan betale med Visa, VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit eller Mobile Pay. 

Ønsker du at foretage en kontooverførsel, bedes du sende en e-mail til info@roomers og oplyse hvilke varer, du ønsker at købe samt modtager-adresse. Vi reserverer varen og du kan overføre til Roomers´s konto. Så snart vi har modtaget overførslen, sender vi pakken.

FIRMAOPLYSNINGER

Roomers
Hestehavegaard
Damvadvej 43
DK - 3660 Stenløse
Tlf: +45 40 79 50 37
Email: info@roomers.dk
CVR: 15 51 10 36

Roomers er ejet af Petmic ApS
Indehaver: Christina Freiesleben

Kontooplysninger:
Reg. nr. 3742
Kto. nr. 3015025891
IBAN kontonr. DK7430003015025891

SWIFT: DABADKKK

KONTAKT

Roomers kan kontaktes på e-mail info@roomers.dk eller telefon +45 40 79 50 37. Vi vil besvare din henvendelse så hurtigt som muligt.


KØBET TRIN FOR TRIN

1. Ønskede produkter lægges i indkøbskurven. (Der tages forbehold for udsolgte varer og trykfejl).

2. Indkøbskurven kontrolleres.

3. Betalingsmetode vælges. Roomers modtager VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit eller Maestro. Du kan også vælge at betale med Mobile Pay eller kontooverførsel. Alle priser er i DKK og incl. moms. Betalingen bliver først trukket, når varen sendes.

4. Kundeoplysninger udfyldes. For at bestille varen skal du oplyse navn, adresse, telefon nr. og e-mail adresse. Ønsker du levering på en anden adresse, skal du oplyse denne i alternativ leverings-adresse. Dine data vil kun blive brugt i købsøjemed.

5. Du vælger fragtmetode. Med omdeling, uden omdeling eller afhentning. GLS vælger selv nærmeste afhentningssted. Har du ønske om et særligt afhentningssted, kan du skrive det i kommentarfeltet.

6. Ordrebekræftelse modtages på e-mail. Du bedes tjekke, at de rigtige varer fremgår af ordrebekræftelsen og at leveringsadressen er korrekt. Du skal gemme ordrebekræftelsen i tilfælde af, at du fortryder købet eller har en reklamation.

Normalt sendes varer indenfor 1-2 hverdage. I forbindelse med ferie og helligdage, kan der gå længere tid før varen sendes. Du vil i så fald få besked om dette, så du kan nå at annullere ordren, hvis du ikke er interesseret i at vente. Når ordren er afsendt fra Roomers og klar til levering, modtager du en e-mail og sms fra GLS elelr DAO.

Er du ikke hjemme, når pakken leveres, og har du ikke en flexordning, gælder GLS eller DAO´s regler om afhentning på nærmeste udleveringssted. Du får besked om det. Såfremt du ikke afhenter varen på afhentnings-stedet betragtes det, som at du har fortrudt handlen, og kommer pakken retur til  Roomers, returneres det indbetalte beløb fratrukket omkostninger til fragt.

Du er altid velkommen til at kontakte os og skriv endelig, hvis der er noget der haster, eller hvis du vil have varen pakket ind som gave.

Vi gør os umage for at sikre glade og loyale kunder, og vi håber, du bliver tilfreds med at handle hos Roomers.

Mange hilsner
Roomers


Christina Freiesleben